1. Koty do hotelu przyjmujemy:

- Zdrowe, kastrowane/sterylizowane (nie dotyczy kotów hodowlanych). Kot klinicznie zdrowy posiadający aktualne zaświadczenie od lekarza weterynarii o stanie zdrowia, wydane nie później niż 7 dni przed przyjęciem kota do hotelu.

- Posiadające szczepienia na wszystkie choroby zakaźne!! Okres kwarantanny poszczepiennej wynosi 21 dni – nie przyjmuję żadnych wymówek, wyjaśnień!! Jeśli ktoś ma wątpliwości i pytania wystarczy zadzwonić – Telefon: 535 384 235

Szczepienia są ważne 365 dni

- Test na białaczkę,
- Odrobaczenie,
- Preparat na pchły i kleszcze.

Obowiązkiem jest przywiezienie książeczki zdrowia – UZUPEŁNIONEJ!

Należy pamiętać, że rutynowe szczepienia kota pod żadnym pozorem nie powinny być zaniedbywane. Szczepienia nie tylko chronią konkretne zwierzę, ale też ograniczają rozprzestrzenianie się chorób zakaźnych wśród kociej populacji.

Prawidłowa dieta jest niezbędna w celu utrzymania efektywności układu odpornościowego. Przeciwciała są białkami, do których syntezy, organizm potrzebuje dostatecznej ilości witamin i mikroelementów. Musisz wiedzieć, że każdy niedobór w diecie ma negatywny wpływ na układ immunologiczny kota.

Z UWAGI NA ILOŚĆ ZWIERZĄT, JESTEM ŚWIADOMYM I ODPOWIEDZIALNYM OPIEKUNEM, ODPOWIEDNIO ZABEZPIECZYŁEM ORGANIZM KOTA, ABY ZAPEWNIĆ MU MAKSIMUM ODPORNOŚCI.

JESTEM ŚWIADOMY, IŻ KOTY W PLACÓWKACH ZBIOROWYCH MOGĄ ZACHOROWAĆ.
HOTEL MOŻEMY PORÓWNAĆ DO PRZEDSZKOLA, GALERII HANDLOWEJ CZY ZAKŁADU PRACY. JEŚLI JEDEN KOT KICHA/KASZLE DZIAŁA TO JAK „DOMINO”.
HOTEL JEST SPRZĄTANY I ODKAŻANY KAŻDEGO DNIA SPECJALISTYCZNYMI ŚRODKAMI DO DEZYNFEKCJI.

Z UWAGI NA ZMNIEJSZENIE RYZYKA ZACHOROWANIA WYMAGAMY SZCZEPIEŃ
(Z ZACHOWANIEM 21 DNI KWARANTANNY POSZCZEPIENNEJ).

KAŻDY WŁAŚCICIEL MA OBOWIĄZEK MINIMUM SIEDEM DNI PODAWAĆ KOTU PREPARAT LYSINE I KALMVET, ORAZ ZABRAĆ ZE JE SOBĄ NA CAŁY OKRES POBYTU.

PREPARAT LYSINE PRZEZNACZONY DLA KOTÓW W OKRESIE STRESU LUB OBNIŻONEJ ODPORNOŚCI ZAPOBIEGA WYSTĄPIENIU OBJAWÓW HERPESWIROZY.

KALMVET – PRZEZNACZONY DLA ZWIERZĄT DO ŁAGODZENIA OBJAWÓW STRESU. PODNOSI ODPORNOŚĆ NA STRES, POSIADA DZIAŁANIE PRZECIWLĘKOWE I USPOKAJAJĄCE.
KAŻDY Z TYCH PREPARATÓW JEST DOSTĘPNY W GABINETACH WETERYNARYJNYCH!!

KAŻDE NIEPOKOJĄCE ZACHOWANIE (KICHANIE/KASZEL/BRAK APETYTU) BĘDZIE KONSULTOWANE Z LEKARZEM WETERYNARII NA KOSZT WŁAŚCICIELA KOTA.

PAMIĘTAJ – LEPIEJ SZCZEPIĆ NIŻ LECZYĆ!!

2. Koty przyjmowane / wydawane są:

Poniedziałek – Piątek
10:00 – 14:00, 18:00 – 19:00

Sobota
10:00 – 14:00

Niedziela i Święta nie przyjmujemy i nie wydajemy kociaków (NA ŻYCZENIE KLIENTA USŁUGA DODATKOWO PŁATNA 100 ZŁ. PENSJONARIUSZY SPĘDZAJĄCYCH Z NAMI ŚWIĘTA PRZYWOZIMY DZIEŃ WCZEŚNIEJ WW/W GODZINACH)

Nieprzestrzeganie punktualności jest niedopuszczalne!
Nie mogę sobie pozwolić, że przez Wasze spóźnienie pokrzywdzone zostają koty.
Pięciu spóźnionych klientów, ciągnie za sobą późniejsze konsekwencje w pobycie wszystkich kotów.
Każde spóźnienie bez jakiejkolwiek informacji, będzie skutkowało w naliczeniu dodatkowych opłat.
Wiesz, że nie zdążysz zadzwoń!! Telefon 535384235.
Brak przywiezienia kota o ustalonym terminie i godzinie podanego podczas rezerwacji, spowoduje naliczenie dodatkowych opłat. Każda rozpoczęta godzina, to koszt 10 zł lub nie przyjęcie kociaka, bez zwrotu zadatku.
Brak odebrania kota o ustalonym terminie i godzinie podanego w umowie, spowoduje naliczenie dodatkowych opłat. Każda następna rozpoczęta godzina, to koszt 10 zł.

DOBA KOTA Z WYŻYWIENIEM WŁASNYM: 35 ZŁ
DOBA KOTA Z WYŻYWIENIEM HOTELOWYM: 45 ZŁ

KOTY WYMAGAJĄCE OPIEKI SPECJALISTYCZNEJ – CENY USTALAMY INDYWIDUALNIE

USŁUGA VIP: 200 ZŁ DOBA

USŁUGA DOMOWA: 30 ZŁ + DOJAZD (JEDNA USŁUGA DZIENNIE, JEDEN KOT)

Świadczymy również możliwość odbioru kociaka z domu, oraz odwiezienie z hotelu do domu, koszt 50 zł na terenie Rzeszowa.

Dodatkowo płatne są smakołyki typu:
- ciasteczka cosma – 2 zł / dzień
- sosiki – 2 zł / dzień
- pasty odkłaczające/witaminowe – 2 zł / dzień
- surowe mięso – 5 zł / dzień
- naturalnie suszone mięso – 5 zł / dzień

Cena za dodatkowe usługi, podanie leków, obcięcie pazurów, czyszczenie transportera zostaje ustalona indywidualnie.

3. Rezerwacji można dokonać:

Przesłanie zamówienia w formie pisemnej listem poleconym lub w formie elektronicznej e-mail, fb.
Telefoniczna rezerwacja.
Osobiście.

Po dokonaniu rezerwacji, zgodnie z procedurą opisaną powyżej, hotel prześle na wskazany przez państwa adres e-mail, sms, dokument – potwierdzenie rezerwacji.
Warunkiem koniecznym dla dokonania wiążącej prawnie Hotel rezerwacji jest uiszczenie przez rezerwującego zadatku w wysokości 50 zł w ciągu trzech dni roboczych.
Zadatek o którym mowa powyżej, winien być uiszczony na rzecz hotelu w formie przelewu bankowego lub gotówki.

Wpłaty kierujemy na:

Kita w mieście. Hotel dla kotów
08 2490 1044 0000 4200 5951 4527
Brak przyjazdu w dniu i godzinie ustalonej podczas rezerwacji, powoduje iż zadatek przepada.
Dokonanie rezerwacji oznacza akceptację zasad i wymogów hotelu.

W celu złagodzenia stresu spowodowanego pobytem w nowym miejscu zaleca się przywiezienie:

Zużyty żwirek (osiusiany)
Koc/legowisko
Odzież noszona dzień wcześniej przez właściciela, przesiąknięta jego zapachem.

Z kotem żegnamy się w domu, nie będę tolerować histerycznych zachowań, które wprowadzają zamęt i zła atmosferę wszystkim kotom.
Kota do hotelu przywożą maksymalnie dwie osoby.

Proszę o zrozumienie, iż przekroczenie progu sprawia, że przestajesz być właścicielem dla kota, poznaje on nowe miejsce, zapachy i koty.
Cały proces musi przebiegać sprawnie i według moich zaleceń.
Dobrostan i samopoczucie zwierząt jest dla mnie najważniejsze!!

Wyrażam zgodę na publikację zdjęć na stronie Kita w mieście. Hotel dla kotów, oraz wszystkich portalach społecznościowych będących własnością hotelu.

W RAZIE PYTAŃ JESTEM DO DYSPOZYCJI: 535 384 235